Základní administrativní dovednosti – písemná komunikace
- Rozdělení a účel písemných dokumentů
- Pravidla a stylizace písemných dokumentů
- Náležitosti firemních písemných dokumentů
- Psaní adres na firemních písemných dokumentech
- Nakládání s písemnými dokumenty ve firmě – proces archivace a skartace
- Pravidla, kterými se řídí proces archivace a skartace
- E-mailová komunikace
- ISDS – Datová schránka
- Elektronický podpis
- Pravidla psaní textů za pomoci textového editoru dle platné normy
- Jak má a nesmí vypadat životopis
- Praktický nácvik tvorby životopisu
Rozsah výukových hodin: 13
Cena: 5 400 Kč
Výuka probíhá formou přednášky za pomoci prezentace, takže informace se k Vám dostává i vizuálním kanálem, což napomáhá k lepšímu zapamatování informací.
Kurz je zaměřen na uchazeče o administrativní pozice. Dodržení pravidel pro zápis textů, základní znalost administrativní činnosti a základních administrativních úkonů jsou v této oblasti stejně důležité jako znalost aplikací MS Office.
V kurzu je kladen důraz na znalost pravidel jak správně provádět úpravu textů a dodržení pravidel pro tvorbu nejdůležitějších písemných dokumentů. V rámci praktického procvičení budou nejpoužívanější dokumenty společně vytvořeny v aplikaci MS Word.
V současné době je velmi aktuální technika psaní životopisu. Proto je zařazena do kurzu technika tvorby životopisu a jak správně životopis stylizovat. Tvorba životopisu bude rovněž procvičena prakticky.
Potřebné znalosti před kurzem: základy PC, znalost základů MS Word – odstavce, řádkování, tabulátory
a zarážky, vložení obrázku, záhlaví a zápatí
Doporučené: vlastní paměť flash, pro uchování vytvářených příkladů