Základní administrativní dovednosti – písemná komunikace

  • Rozdělení a účel písemných dokumentů
  • Pravidla a stylizace písemných dokumentů
  • Náležitosti firemních písemných dokumentů
  • Psaní adres na firemních písemných dokumentech
  • Nakládání s písemnými dokumenty ve firmě – proces archivace a skartace
  • Pravidla, kterými se řídí proces archivace a skartace
  • E-mailová komunikace
  • ISDS – Datová schránka
  • Elektronický podpis
  • Pravidla psaní textů za pomoci textového editoru dle platné normy
  • Jak má a nesmí vypadat životopis
  • Praktický nácvik tvorby životopisu

 

Rozsah výukových hodin: 13
Cena: 5 400 Kč

Výuka probíhá formou přednášky za pomoci prezentace, takže informace se k Vám dostává i vizuálním kanálem, což napomáhá k lepšímu zapamatování informací.
Kurz je zaměřen na uchazeče o administrativní pozice. Dodržení pravidel pro zápis textů, základní znalost administrativní činnosti a základních administrativních úkonů jsou v této oblasti stejně důležité jako znalost aplikací MS Office. 

V kurzu je kladen důraz na znalost pravidel jak správně provádět úpravu textů a dodržení pravidel pro tvorbu nejdůležitějších písemných dokumentů. V rámci praktického procvičení budou nejpoužívanější dokumenty společně vytvořeny v aplikaci MS Word.

V současné době je velmi aktuální technika psaní životopisu. Proto je zařazena do kurzu  technika tvorby životopisu a jak správně životopis stylizovat. Tvorba životopisu bude rovněž procvičena prakticky.

Potřebné znalosti před kurzem: základy PC, znalost základů MS Word – odstavce, řádkování, tabulátory
                                                   a zarážky, vložení obrázku, záhlaví a zápatí

Doporučené: vlastní paměť flash, pro uchování vytvářených příkladů